Beste bezoeker,

Hier kan u uzelf registreren als klant of inloggen om uw online bestellingen op te volgen.






Nuttige informatie :

VEELGESTELDE VRAGEN ONLINE SHOP

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor onze online bestellingen worden vaste tarieven gehanteerd, onafhankelijk van het bestelbedrag.

Daarbij wordt het tarief bepaald in functie van de door u gewenste verzendmethode. 

Op dit ogenblik kunnen wij u het volgende aanbieden : 

België

Taxipost/bPost pakket

4,95€

Kiala

3€

Nederland

TNT NL/Taxipost

7,50€

U kan uw keuze aangeven bij het afhandelen van uw bestelling. Uiteraard bent u ook steeds welkom in onze winkel om uw bestelling af te halen.

Voor andere bestemmingen, contacteer ons. 

Meer informatie over bPost/Taxipost : zie www.bpost.be

Meer informatie over Kiala : zie www.kiala.be

 

Hoe kan ik betalen?

Online bieden wij u de mogelijkheid te betalen met Bancontact, Visa- of Mastercard of overschrijving.

Alle online betalingen met betaalkaarten worden maximaal beveiligd uitgevoerd door Ogone, de alomgekende marktleider voor online betalingsverkeer (www.ogone.be). Zij zorgen voor een uitermate beveiligde transactie en dit volgens het actueel geldende wettelijke kader.

Wij houden geen betaalkaartgegevens bij van onze klanten.

De betaalmethode van uw keuze wordt u gevraagd bij de afhandeling van uw bestelling.

Bestellingen worden pas verzonden na ontvangst van de betaling. Houdt er dus rekening mee dat indien u via overschrijving betaald, er enkele dagen vertraging kunnen zijn voor de verwerking van uw betaling door de banken.

 

Wat is de levertermijn?

Wij voeren een zeer ruim assortiment aan producten voor de motorrijder waarvan we een grote voorraad courante producten hebben in onze winkel. Door het brede aanbod kunnen wij onmogelijk alles op voorraad hebben en zijn we derhalve afhankelijk van onze leveranciers.

Voor producten op voorraad leveren wij indicatief binnen ongeveer 4 werkdagen, voor producten niet op voorraad leveren we indicatief op 7 werkdagen. Bij langere levertermijnen zullen wij u contacteren. Indien u meer informatie wenst over de levertermijn van een bepaald product, gelieve ons dan vooraf even te contacteren.

Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor vertragingen bij onze leveranciers. Wij stellen uiteraard alles in het werk om zo spoedig als mogelijk uw bestelling te bezorgen.

 

Kan ik mijn bestelling terugsturen of annuleren?

Ja, u kan uw aankopen terugsturen zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. Gelieve ons te contacteren indien u wenst terug te sturen. Let wel op : terugzenden is voor eigen rekening, wij aanvaarden geen zendingen onder rembours. Enkel ongebruikte artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

Zullen in geen geval worden teruggenomen:
- gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
- artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd
- artikelen die op maat van de klant of voor een specifieke motorfiets zijn gemaakt
- artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

Na verificatie van de teruggestuurde goederen, zullen wij in voorkomend geval uw bestelling terugbetalen (excl. verzendkosten)  of omruilen voor een ander product of andere maat.

U kan een geplaatste bestelling ook annuleren voor zover deze nog niet verzonden is. Gezien wij ons uiterste best doen bestellingen zo snel als mogelijk uit te leveren, dient u zo snel als mogelijk contact met ons op te nemen voor een annulatie.

 

Heb ik garantie op bestelde artikelen?

Elk artikel is onderworpen aan de wettelijke garantie vanaf de datum van aankoop/levering de eerste eigenaar. Om een beroep te doen op de garantie, moet de klant het aankoopbewijs kunnen voorleggen.

Graag vooraf contact opnemen met ons vooraleer u het betreffende artikel terugstuurt.

Garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, abnormaal of incorrect gebruik, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, abnormaal of incorrect gebruik.

Zij is evenmin van toepassing op artikelen met een kortere levensduur, of slijtageartikelen.
Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de Klant.

De garantie is niet overdraagbaar.

 

ALGEMENE VOORWAARDEN

- Algemene voorwaarden